Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty 24/7 InPost) już od 199,00 zł.

Idealny brzuch z nowym rokiem dzięki połączeniu pasów i crossfitu

Idealny brzuch z nowym rokiem dzięki połączeniu pasów i crossfitu

CrossFit – nazwa zastrzeżona

Zacznijmy od ciekawostki. Czy wiedziałeś, że CrossFit to nazwa zastrzeżona, a co się z tym wiąże, kluby sportowe, aby jej używać, muszą mieć odpowiednią licencję? Twórcą nazwy i jednocześnie tego specyficznego programu treningowego jest Greg Glassman. To on w 2000 roku założył firmę CrossFit, a następnie otworzył w Kalifornii siłownię i opublikował plan treningowy. Z intensywnych ćwiczeń szybko zaczęli korzystać policjanci, wojsko i strażacy, a niedługo później – niemalże cały świat. Nic dziwnego – CrossFit jest tak zróżnicowany i czerpie z tak wielu dyscyplin jak kalistenika czy nawet wioślarstwo, że jego skuteczność jest naprawdę wysoka. To właśnie dzięki niemu czeka Cię ogromny wycisk, ale i… umięśniona sylwetka! 

Sprawdź, jak pasy do ćwiczenia brzucha przybliżą Cię do wymarzonego celu.

CrossFit – brzuch i… cała sylwetka

Skupiamy się na treningu CrossFit na brzuch, ale musisz wiedzieć, że praktycznie każde ćwiczenie w tym programie treningowym dotyczy brzucha. To w końcu on odpowiada za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. Dlatego, nawet jeśli będziesz wykonywał przysiady czy przerzucanie opony, poczujesz, jak zbliżasz się do sześciopaku :) Oczywiście nie zapomnij o dopasowanej diecie, która z aktywnością fizyczną tworzy nierozłączny duet.

Ponadto, jeśli chcesz wyrzeźbić swój brzuch ćwiczeniami CrossFit, odradzamy skupianie się wyłącznie na jego mięśniach. To od indywidualnych predyspozycji zależy, gdzie jako pierwsza będzie spalana tkanka tłuszczowa – owszem, możesz mieć szczęście i zauważyć, że obwód Twojej talii zmniejsza się jako pierwszy, ale nie jest to gwarancją. Niemniej, jeśli będziesz wytrwale ćwiczyć brzuch i wszystkie inne partie ciała, z czasem powinien spod oponki wyłonić się kaloryfer :) 

Zerknij na akcesoria CrossFit – gumy i pasy do ćwiczenia brzucha – dzięki którym wykonasz intensywny trening nawet bez wychodzenia z domu.

CrossFit – gumy oporowe

Pokaźnych rozmiarów opony, kilkudziesięciokilogramowe łańcuchy, grube liny treningowe – z czym jeszcze kojarzy Ci się CrossFit? Założymy się, że na pewno nie z kolorowymi gumami oporowymi! Tymczasem te niepozornie wyglądające taśmy mogą z powodzeniem zastąpić hantle czy sztangę, dając spory opór do przezwyciężenia! Ponadto są tak praktycznie i zajmują niewiele miejsca, że z łatwością przeniesiesz je na siłownię czy wykonasz trening w domu.

Wypróbuj przykładowe ćwiczenia CrossFit i gumy oporowe:

  • Naprzemienne unoszenie nóg – przełóż taśmę mini band przez stopy i umieść ją powyżej kostek. Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia i podnieś je, jednocześnie odrywając od maty głowę i barki tak, aby utrzymywać napięte mięśnie brzucha. Unoś naprzemiennie wyprostowane nogi i pamiętaj, aby guma oporowa była cały czas napięta.
  • Plank z bocznym odwodzeniem nóg – umieść taśmę mini band lub hip band powyżej kolan, wykonaj na macie pozycję deski i odwódź naprzemiennie raz prawą, raz lewą nogę, pamiętając o utrzymaniu ciała w linii prostej.

Pasy do ćwiczenia brzucha

Oprócz gum oporowych do treningu CrossFitt przydadzą Ci się również pasy do ćwiczenia brzucha. Są to specjalnie zaprojektowane taśmy mające zapewnić nie tylko duży wycisk z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, ale i bezpieczeństwo oraz ochronę przed kontuzją. 

W swoim mieszkaniu nie masz drążka, a najbliższa siłownia wcale nie jest tak blisko? Specjalna przedłużka dołączana do zestawu pasów do ćwiczeń brzucha pozwoli Ci zamienić… drzwi w sprzęt treningowy!

 Spójrz na ćwiczenia wykorzystujące pas CrossFit:

  • Plank z rotacją boczną – przymocuj pass CrossFitt do drążka lub drzwi, przełóż stopy przez gumowe uchwyty, a przedramionami podeprzyj się o podłogę. Utrzymuj napięte brzuch i pośladki, pamiętając o wyprostowanej sylwetce. Podnoś naprzemiennie jedną rękę, wykonując skręt tułowia i starając się pozostawiać nogi nieruchome. 
  • Kolana do łokcia – przełóż stopy przez gumowe uchwyty pasu CrossFitt jak w ćwiczeniu wyżej i podeprzyj się przedramionami o podłogę. Lewym kolanem postaraj się dotknąć lewego łokcia, bez odrywania rąk od ziemi, a następnie prawym kolanem, prawego łokcia. 

Jeśli na Twojej noworocznej liście postanowień widnieje zapisek: CrossFit – brzuch, nie czekaj. Zaopatrz się w gumy i pasy do ćwiczeń i rozpocznij trening już chwilę po odpakowaniu przesyłki od Activ/Space :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium